روایت تمرین انقلاب این بار در میدان انقلاب به قلم یک شورشی
از دیروز گلودرد و سرفه داشتم. صبح یه کم فرنی درست کردم تا صدام باز بشه بتونم خودمو به تجمع بعدازظهر بچهها برسونم. امروز ۱۸دی هم سالروز کشتار مسافران هواپیمای اوکراینیه و هم بهخاطر اعتراض به اعدام جوونها، باید حالشونو جا بیاریم.
ساعت ۴بعدازظهر را افتادم سمت میدون انقلاب.
مثل مور و ملخ لباسشخصی و نیروی ویژه و انتظامی توی خیابون بود. با خودم فکر میکردم راس راستی چقدر مهم شدیم که اینقدر آزمون میترسن. توی چشماشون ترس و وحشت از مردم موج میزد.
ادامه مطلب
https://tinyurl.com/2p94rr8k

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر