در مورد آداب رفتار با حشرات روایات متعدد است،که عالمان حشره شناس بهتر دانند. اما در تماس با هر حشرهای اولین قدم عملی دیدن این است که خود آن حشره با انسانها چه آدابی را رعایت میکند. یک نوع آن است که نیشش قدری خارش می آورد، که خوب می توان از در گفتمان با او وارد شد.
اما آنکه نیشش انسان را چنان میخواباند که دیکر یادش می رود بیدار شود، داستان دیگری دارد. انواعی از حشرات نیز هستند که نیش ندارند، اما در تعقیب آنها مشخص شده که جاهایی نشست و برخاست دارند که نباید زیاد از آن گفت و یا فکرش را کرد.
ادامه مطلب
https://tinyurl.com/3632xffx

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر