پهلوی سوم که خود را هنوز شاهزاده میداند، در آستانه ورود قیام مردم به ماه پنجم خود مصاحبه نسبتا مفصلی با یک رسانه خودی! داشت که در نوع خود بی نظیر! بود.برای جلوگیری از اطاله کلام، من هم به عنوان یک ایرانی که قیمت لازم برای مبارزه با دیکتاتوری را دادم، لازم دیدم چند نکته را در باره این مصاحبه خدمت هموطنان عرض کنم:
۱.از ابتدا تا پایان این مصاحبه که گاهی همراه با تلقینها و خطدهیهای مشخص شخص سوال کننده همراه بود، خیلی تلاش کردم که ببنیم این حضرت شاهزاده! چه طرح و برنامه ای برای سرنگونی خامنه ای در دست دارد، هرچه بیشتر گوش کردم،
ادامه مطلب
https://tinyurl.com/y3h346u8

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر