اخراج استاتید از دانشگاهها، ادامه سیاست سرکوب
به موازات صدور احکام سنگین برای معترضان اعتراضات اخیر، حکومت خامنهای در اقدامی هم راستا، اقدام به اخراج اساتید دانشگاهها که در جریان قیام سراسری مردم ایران با مردم و جوانان معترض همراهی کردهاند پرداخته است.
در سالهای آغازین پس از انقلاب ۵۷، یکی از سنگرهایی که تهدیدی علیه حکومت ولایت فقیه محسوب میشد دانشگاهها بود. حکومت ولایت فقیه وقتی اوضاع را در خطر دید در یک اقدام کودتا گونه دست به «انقلاب فرهنگی» در دانشگاههای کشور زد و دانشگاهها را تعطیل و در ادامه دست به تصفیه و اخراج اساتید و دانشجویان مخالف حکومت ولایت فقیه زد.
ادامه مطلب
https://tinyurl.com/2p8jjrwd

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر