۱۴۰۲ شهریور ۲۷, دوشنبه

رونالدو و آزادی!


 

اولین باری که اسم رونالدو را شنیدم حدود ۲۰سال پیش بود. در کتابفروشی محقری در جنوب تهران در منطقه خانی آباد نو. روزی با مراجعه پسران و دختران دبستانی مواجه شدم که عکس رونالدو را از من کتاب فروش می‌خواستند. من که تا آن زمان بیگانه از شناخت بازیکنان سرشناس فوتبال بودم ، با یک پرس و جوی ساده فهمیدم که این، اسم یکی از اعجوبه‌های آینده فوتبال است.


رفتم و چند ده پوستر رونالدو را صرفا برای نومید برنگرداندن بچه‌های جنوب شهر به کتابفروشی آوردم. وقتی اولین مراجعه کننده مدرسه با پوستر از مغازه بیرون رفت، هجوم دختربچه‌ها و پسربچه‌های دبستانی و دبیرستانی به مغازه شروع شد و عرض چند ساعت همه پوسترها بفروش رفت! … از فردا دیگر فروش پوستر رونالدو و در کنارش زنده یاد تختی به منبع اصلی در آمد کلبه محقر ما تبدیل شده بود…

ادامه مطلب

https://tinyurl.com/ymj9cey9

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

کشورهای عربی و تروریسم حکومت ایران بحرانی با ریشه‌های عمیق

  مقاله ارائه شده توسط دکتر محمد الموسوی، نویسنده عراقی، به بررسی ریشه‌های عمیق درگیری بین حکومت ایران و کشورهای عربی می‌پردازد. این درگیری ...