عبدی: تعادل قوا علیه سیستم حاکم است
عباس عبدی یکی از باصطلاح چهرههای اصلاح طلب حکومتی در آخرین مصاحبه ای که با سایت اقتصاد آنلاین داشته است از ادامه بقای حکومت خامنه ای اظهار نومیدی کرد. عبدی ادامه وضع کنونی را برای یکی دو سال هم غیرممکن دانست.
عباس عبدی گفت؛ «ادامه این وضع برای یکی دو سال هم غیرممکن است، زیرا پردهدریهایی که در این سه ماهه در سیاست داخلی رخ داده به سادگی قابل ترمیم نیست».
او در یک گفتوگوی ویدئویی با سایت «اقتصاد آنلاین» که روز پنجشنبه ۱۵ دی منتشر شد، تصریح کرد: «در سیاست خارجی هیچ راهی برای بازگشت به حالت نرمال وجود ندارد. در اقتصاد هم هیچ گزاره امیدبخشی وجود ندارد».
ادامه مطلب
https://tinyurl.com/3aezz8bb

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر