انزوای منطقهیی و بینالمللی حکومت ایران در دوران رئیسی
پس از پایان کار روحانی و روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی، در حالی که برخی تحلیلگران پیشبینی میکردند که دستیابی به توافقی حول برجام در چشمانداز است اما دولت رئیسی،گزینه «بهبود روابط با کشورهای منطقه» را در دستور خود قرار داد؛ دستور کاری که با گذشت ۱.۵ سال از عمر دولت رئیسی، حکومت ولایت فقیه را دچار بازی باخت باخت کرده است.
به رغم اینکه دولت روحانی برای بار دوم خیز برداشته بود تا در زمینه برجام با غربیها به توافق برسد، اما پایان عمر دوره دوم وی و آمدن رئیسی باعث شد که امیدهای روحانی و جناحش به ناامیدی تبدیل شود.
ادامه مطلب
https://tinyurl.com/yhhkr8uz

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر