۱۴۰۱ دی ۱۹, دوشنبه

صادق کوشکی؛ گور خود کند به دست خود!


 

چرا صادق کوشکی خواهان اعدام بیشتر شد؟

محمد صادق کوشکی که عنوان استاد دانشگاه!‌ را هم یدک می کشد طی اظهاراتی تعداد اعدام‌ها را در جمهوری اسلامی را ناکافی دانست و خواهان اعدام‌های بیشتر شد.

کوشکی گفت: یک اعدام به خاطر محاربه در ۴ ماه ناچیز است. کوشکی در اظهاراتی که سایت حکومتی تابناک هم آن را منتشر کرده، گفت:

«قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده و بقیه به جرم قتل اعدام شده‌اند که این تعداد با توجه به اتفاقی که افتاده ناچیز است. همین کوتاهی باعث شده گروهی بدون ترس هر کاری می‌خواهند، انجام بدهند!»

ادامه مطلب

https://tinyurl.com/3ysdn885

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آیا سودانی نخست وزیر عراق جعبه سیاه را به تهران می‌برد؟

جعبه سیاه نامی است که رسانه انگلیسی الشرق الاوسط به انحلال شبه نظامیان حکومت خامنه‌ای در عراق می‌دهد. این رسانه در تاریخ ۱۵دی‌ماه ۱۴۰۳موضوع ...